life spirit

life spirit

zaterdag 8 januari 2011

het hert heeft ogen

soms als ik op mijn rug in het gras lig, tussen de zonnebloemen weide en de rivier in, je weet wel op dat mooie stukje perfecte gras met kussentjes van mos daar in de schaduw onder de perenboom.. Als ik daar lig met een grasspriet in mijn mondhoek genietend van alle geluiden van de dag of juist de stilte van de nacht onder het hemeldek van sterren, dan vraag ik me soms af hoe alles anders zou kunnen zijn, stel dat alles anders was hoe zou het dan anders zijn? als het leven nog wel het leven bleef maar alles flink gehusseld werd dan

zou ik een reuzen plastic tuinkabouter willen zijn

with a smile on my face




EVERY CLOUD IS GREY FILLED WITH DREAMS OF YESTERDAY




bitch in the box
devil on the bbq
the spider in his web

the rabbit wears a wolf mask
grab hot lava on you






Geen opmerkingen:

Een reactie posten