life spirit

life spirit

vrijdag 29 oktober 2010

always where I need to be

als ik later groot ben.........
wordt ik een spaceshuttle of een opblaas krokodil misschien wel een grote rode ronde pluchen sofa bij een kampvuur of een magic toverstok een roze suikerspin op de kermis tussen de botsauto's en de campingstoelen ergens in een openluchtvaart museum stopt de trein naast het perron en het wordt al donker een groene gloed strijkt neer en ik hap naar adem. ik wil een engel zijn met vleugels en een harp al zwevend door de ruimte een tussen stopje in de woestijn om te bakken en te braden dan gooi ik mijn parachute uit van zijden met goud draad gewikkeld als een cocon een vlinder in de nacht met glitters op mijn ogen en zwarte spinnen op mijn arm hang ik mijn spinnenweb in de boom een mooie treurwilg langs het pad voel ik met mijn lianen door het fonkelende water waar de vuurvliegjes zich verzamelen om het licht van de zon over te nemen vaar ik met ze mee om het duister te verlichten en alle zorgen weg te nemen naar gister diep onder de zee spiegel waar de schildpadden fluisteren en het koraal me prikt en het kikkerdril tussen mijn tenen glibbert plakt de tandenfee een sticker in mijn haar op het ritme van de muziek dobber ik weg langs de lange linden laan mijn vingers tikkend tegen de ruit ik adem uit een stofwolk nee een wolk van kou ik schrijf mijn naam er in. hier was ik. where I needed to be.

volg je me?



xx



teks: mq. foto: mq australia somewhere on the road

Geen opmerkingen:

Een reactie posten